piątek, 25 września 2015

Kolcobrzuch

kolcobrzuch nilowy
Dzisiaj króciutki post z serii foto :) Natknąłem się ostatnio na swojej drodze na ciekawego stwora. Kolcobrzuch nilowy, to większy brat kolcobrzucha karłowatego - duuużo większy. Kolcobrzuch karłowaty zamieszkuje moje akwarium i na szczęście odmiana karłowata jest karłowata naprawdę, bo inaczej mogło by być ciężko... ;)

Kolcobrzuch karłowaty to rybka akwariowa, która już dawno przyciągnęła moją uwagę. Sympatyczna, mała zielona kuleczka przemierza moje akwarium w poszukiwaniu ślimaków i przy tym wygląda jak by się uśmiechała. O kolcobrzuchu karłowatym napiszę jeszcze kiedyś odrębnego posta, a tymczasem chciałem pokazać Ci jego większego brata - kolcobrzucha nilowego, na którego natknąłem się w jednym z warszawskich sklepów akwarystycznych. No jest na czym oko zawiesić... ;)


kolcobrzuch


kolcobrzuch nilowy


kolcobrzuch


kolcobrzuch nilowy


kolcobrzuch




WIĘCEJ O:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz